Let the game begin...

Klockan är nu 6.
Om två timmar kommer iaf. allihopa ha kommit.
Jag gjorde precis iordningen salladen och guacamolen.
Jag & Syrris är black ladies, nyårsklätt :D
Lösfransarna sitter där dom ska, syrris hår är lockat och skit snyggt.
Mitt är platt med luggen fram.
Ingen sladd här och deras dator har ingen port för minneskort så I cant show you.
Men... Tomooorow :D

Öpnnade just min första cider och det var SKIT GOTT :D
Eller cider och cider.. Det är inte SÅ gott, men min alkoläsk är vrål fräsh haha.
Och nu har jag ingenting att göra...
Så Jossi!
Kom hit nuuu :D
Och låt kl. bli 8 sen...



(Bild tagen för just två år sen.)
Vi valde att fira in det nyta året med nyårssupé på det enda stället - Seven.
I wore the same dress I'm having now.
 Tyvär så syns inte det haha... Meen still a pic.


Gott nytt år babes!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skit snygg va du där för två år sen i klännigen o i det svarta och du är lika snygg här ikväll i klänningen o i de ljusa :)

2008-12-31 @ 18:40:44
Postat av: Kajsa

Skit snygg va du där för två år sen i klännigen o i det svarta och du är lika snygg här ikväll i klänningen o i de ljusa :)

2008-12-31 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0