Mina naglar växer skit mkt. under lösnaglarna. Nu är alla nästan lika långa som fejknaglarna.

Nu har jag krupit ner i sängen.
Med laptopen.. Jag lessande på Seinfelt.
Och överraskande nog så hade tydligen min vägg-ivägg-granne också gjort det.
För det är knäpptyst där inne.. Elleeer... Så har hon inte kommit hem än ;-) Haha

Iaf... En sak jag inte köpt en endaste gång sen jag flyttade hemmifrån är toa-papper.
Det är sant!
Mamii har typ haft med sig nån rulle varje gång hon vart här..
Men nu är det dax, och mitt huvud vägraar påminna mig om det när jag är i en affär!!
Så nu har jag rotat fram ett paket servetter.. Men det är en lite finare sort lixom, såå nästan lite 'hårt'.
Imårrn MÅSTE jag komma ihåg de...
Återigen överöser jag er med Very very...  Alltså VERY important info about my life...
Jag har en sån där snyggis-rulle med rosa hjärtan på eller nåt..
Men det är ju en prydnads-grejj lixom.
I Frankrike hade dom rosa toa-rullar.. Det var vanligt lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0