Något gott och något irri

Jag ska nu bara berätta hur goooott det var hos min Mamssi ikväll.
Vi valde dinner, och vi valde gravad lax med kokt potatis och sånna där goda såser.
En vanlig gravlaxsås (hovmästarsås, oss kockar emellan) ehm.. Och en romsås.
Vitt färskt bröd till.. Körsbärstomater, citroon... Ni vet.
Fett gott vare.. Jag dog typ. Haha.
Det vart ganska mkt. över så vi fick med iss matlådor :D
Jag älskar att äta goda matådor på jobbet, det är så mysigt.
Och imårrn blire goood lunch på joppet :D

Sedan till det störiga momentet.
Vi cyklade först till Heidis och hämtade ut heelsen från nelly.
Sen fortsatte vi till Tobbes torg och kommer dit FEM MINUTER FÖR SEEEENT!
Tydligen så stängde dom 18.00 nu i 'jultider'.
Men jag knackade på och fick connection med en snubbe va...
Men tyvär så var datorerna redan avstängda, han frågade om ja skulle hämta paket?
- Aaa sa jag...
Men det kunde han inte hjälpa mig med tyvärr :((
Så jag får dra och hämta den imårrn istället.

Men dojjerna vi hämtade...
Vilka HEEELS.
15 cm klackar på 2 av dom, dock platå så det blir ju inte riktigt som att stå på tå ändå..
Men OBOY.
Vilka heels... Ni ska få se det lovar jag.

Och jag veeet att jag har lovat lördagsbilder men jag lovar det  tar typ en timme att lägga upp när mitt internet är så här segt.
Ska försöka göra det hos Syrris.. Men idag vart det inte av bara.
Dom finns dock på Fejjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0