Sova gott

Nu ligger jag under täcket och myser ner mig.
Man känner sig verkligen PÅ TOPP efter kvällsdushen, när man luktar gott och fötterna blir mjuka.
Jag ska snart gå och lägga mig.
Hoppas på en bättre natt än igår.
Igårkväll kollade jag på Wallander innan jag la mig.
Inte för att jag tror att de va de de berodde på, för det var inte speciellt ruggigt avsnitt eller nåt.

Men jag pratade om det med mina tjejer i helgen, att man ska va glad att jag inte håller på och inbillar mig saker här.
Eftersom jag bor själv.
För det gör jag inte.
Jag tror det beror mkt. på att jag bor högst upp och känner mig trygg i det här huset, i området..
Med grannarna och allt.
Men igårkväll började jag nästan inbilla mig saker i mörkret..
Va skit jobbigt och jag somnade aldriiiig.
Vart kissnödig nästan direkt men ville ej gå upp så jag struntade i det och hade det jobbigt tills imorse.
Sov ej mkt. inatt.
Drömde konstigt.
Jobbig natt, jag önskade att jag inte läg där sjeelv lixom.

Anyway, jag önskar ER en god natt.
Och hoppas ni önskar miig en :))
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Natt!

2008-12-01 @ 23:29:48
Postat av: Kristina

Theeenx :))

2008-12-01 @ 23:43:49
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0