Sundaaay

Back in U-town.
Vi tog 12.00 tåget hem, , så vi kom tillbaka till stan i lagom tid tills jag skulle börja jobba.
Folk börjar handla julkalppaaar.. Haha, inte alla dock.
Ganska lugn dag hos oss.

Det är Söndag och då vill man äta gott och chilla med sina söta vänner.
Kajsa & Jossi tog visst med sig pojkarna sina och käkade god middag på Gamlis grillen haha.
Men jag tror iaf. att Syrris kommer hit för kvälls TV så  jag ska säga åt na att köpa med sig nåt gott åt oss.
Mina nötter är slut såå..

Men igår då!!
Vi käkade på en skit mysig libanesisk restaurang.
As mysigt, och huur jävla gott som helst.
- Åh det hade jag velat ha nuu.
Det var jag, Kajsa, Mamii, Bror med flickvännen och så kidsen - Emrik & Adam.
Love those cool boys!!
Sen åkte vi hem till deras sjukt fräsha hus.
Jätte mysigt område.
Ett hus som va fräsht from the beginning lixom.
Skit snyggt kök, underbar planlösning.
Nyrenoverade toaletter och badrum.
Värstingbadrum en trappa ner, hur stort som helst med ett lika stort bubbelbad...
Åh vad bra dom fått det!!
Vi tog lite tårtkalas när vi kom dit.
Drack te och mös bara.
Sen drog vi igång Robert Gustavssons nya dvd - Lösvikt.
My gääd va vi skratta.
Vi har nära till humorn allihopa & det var nästan bara nya grejjer med Gustavsson som inte jag sett iaf..
Såå.. Det va näääjs.

Lateeer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0