Tele2... Plis be my best friend

Okey.. My Gäääd vad lack man blir.
Nu är det så, att tack vare tele2 så får jag nu sitta här och försöka på-nytt-skapa ett helt långt jävla trevligt inlägg jag skrev här.
Det sparades inte ens som UTKAST! Gaaaah!
Hela förra veckan så strejkade typ mitt internet, men kom igång i Måndags.
Dog igen imorse.
Fan, jag ringde tele2 och undrade vad som pågår.
Då säger hon att jag typ 'använt min tid eller nåt, mina gig jag har på bredbandet'?
För att jag vart inne på så många internetsidor så hade min hastigeht nu sänkts?
Detta skulle komma igång igen i JANUARI!!
Vaddå har man typ nåt max-streck på hur mkt. man får surfa?
Jag har väl alltid surfat lika mkt...
Skiit internet.
Tur att tekniken tillåter en att surfa på andras...
Jag ska snacka med data-teknikerna man har i släkten och kolla läget...
(Dock inte Lars Frölander, asså det är inte den släktingen jag ska kontakta..)
Ja, vi är visst släkt med proffs-simmaren Lars Frölander :D
På mormors sida, mormors kusin är typ hans mamma...?
Haha Mamii är skit stolt haha...

Ajja whatever..
Jag gör ett inlägg om min dag.
Ett glatt  inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0