Tomorrow it's Friday

Shuuu Bloggeen.
Som jag skrev, jag var så himla go så jag cyklade hem till Kajsa & överraskade henne med chips & cola och knäck & julmust.
- Värsta syrran haa?!
Vi kollade på Sunes jul :D Faan va mkt. roligare att se nu än när man va liten.
Rudolf är helt otrolig.
Och va sjukt mkt. extrajobb dom fått när dom spelat in bara för att iscensätta alla dessa tankar dom får...
Otroligt haha.

När jag cyklade hem ville jag som vanligt bara cykla lugnt.
Ta del av den lugna, mörka natten ;-) Lyssna på mina bra låtar.
Jag är heelt galen i körkorts-tankar nu.
Jag drömmer om det och tänker på de heela tiden.
Efter jul ska jag ta tag i det.
Jobba stenhårt.
Vi vart lixom sånna där stadsbarn som aldrig var i behov av körkort, man kunde ju cykla eller åka buss vart man än ville.
(Jo jag veet att det finns miljäärder stadsbarn som tar körkortet samma dag dom fyllt 18.)
Men jag menar bara att det kan bli åtsidosatt ibland.
Mina ungar ska få köra så dom lixom är helt redo att ta kortet dagen dom fyller myndig..
Det beror en del på föräldrarna, så ser jag det.
Anyway, nu är det dax känner jag.
Jag känner suget.
Till sommarn vill jag ha mitt.. Är det sjukt att hoppas på det..?
Jag vet folk som tagit sitt kort på extremt kort tid.
Vill man så kanske man kan. Varför kan inte jag bli en av dom?
Det handlar ju bara om att lära sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0