Dan före dan före doppare-dan

Heey Heeey Bloggish.
Nu ÄR det julrush på mitt jobb.
Årets klapp hos oss?
Jag skulle säga Björn Borg jalingar utan tvekan!
Dom går som schmööör på en shtiliig kärl haha!!
Fötterna typ sved när jag hoppas in i dushen för ett tag sen.
Så fort jag kom hem så gjorde jag middag åt mig :D
Potatis & kättbullar med lingonsylt.
Och eftersom att det tar oändligt lång tid att koka potatis så hoppade jag in i dushen medans dom puttrade på spisen.
Slog ihjäl the waiting-time lixom.
Nu är jag mätt & luktar gott.. Håret är torrt och ska bara plattas. (Straxt)

Och IMÅRRN..
Imårrn äre dan för dopparedaaaan..
Wöuw wöuw wööuuw!
Jag anar långa köer hela dagen imårrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0