Kan nåt bara överraska mig i dessa dagar?

Idag cyklade jag & Syster upp till nya stora Gränby-C..
Fan va satsigt de blir, värsta hissarna och allt :D
Fett fräsht me Barrista där också..
Det regnade när vi cyklade dit.. Och regnade när vi skulle cykla hem.
Vi käkade lunch på Burger King - Ganska så gott faktist.

Köpte lite fler julkppar, skönt att vara ute i hyfsad tid.
Nu är det inte så många kvar faktist.
Skönt att inte spara på're till Decemberlönen trillar in nån dag innan självaste julafton lixom.

Inatt drömde jag att jag hade körkort & feeetaste bilen.
Jag pumpade musik så det lixom hördes att  'Här kommer en värsting'.
Jag känner verkligen att jagg VIIILL ta tag i de där jävla körkortet nu asså.
Efter jul.
Men jag vägrar se det som en grejj som ska ta typ 2 år lixom.
Jag är rätt bra på att läsa, så ska jag har tänkt satsa på att först försöka lära mig den mesta teorin.
Så man har en del kött på benen när man ger sig ut på gatorna.
Det måste ju underlätta som fan.. Kunna alla skyltar och regler och så.
När jag får mitt körkort kommer jag känna mig vuxen.
Det är sista steget.
Tänk va... Fan va jag ska glida.
Och NÅN gång i mitt liv så SKA jag ha en FEET bil att glida i.
För en sån brud vill jag hinna vara i mitt liv.
Som sitter där med feta solbriller, långt jävla snyggt hår.
Dunkar fet musik... I en frääääsh kärra.
Som Lauren och alla andra dom där lyxiga brudarna som är födda till att ha värstingbilar vid 16 års ålder...
Imorse när jag vaknade upp ur min dröm så kändes för tidigt att kliva upp.
Så jag vred på mig och låg där och halvdrömde vidare...
Om mig framför ratten.. I den där bilen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0