Nyårsblåsan

Okeej.. Äntligen dök det upp lite värdiga nyårsplaner idag också.
Då ska man bara hitta en jävligt fräsh nyårsblåsa dårå.
Jag ska ha en ny.. En 'one of a kind..'
Kind of haha :D



Den första är jätte fint skuren vid brösten.. Jag gillar the combination svart/rosa.
Nummer 2 blir jag kär i tack vare den fantastiska färgen. Chapmagne känns lyxigt.
Den randiga är just lite one of a kind... Men kankse lite för trist?
Och nummer 4 har ju många redan visat upp, med en tyll-kjol under skulle den nog kännas ännu mer BÄM..

Ingen av dessa är alls farligt dyr.
Dom 3 första låg nog på 449:- Vilket är i samma klass eller tom. billigare än VILA.



Nummer 2 enbart för den öpnna ryggen. Jag är svag för det.
Nummer 6 känns ganska unik den också. Jag gillar 'fick-kjolen'..
Dragkedjan kankse man kan leka lite med och en skysst push under :D
Nummer 7! Den röööda. jag vill verkligen ha en röd klänning.
Rött är en riktig killing-färg. Till den tänker jag mig ett sjukt hollywodd-svall.. Åh jag gillar.

Något dyrare från Nelly, men inte o-överkomligt.
Smidigt att beställa från Sverige så..



Kan faktist vara kul med lite färg, även om svart i all sin ära aldrig slår fel.
Så både nummer 1,2 och 4 - Ganska enkla tub-modeller som gör sig tack vare dom vackra färgerna.
Om inte 2an blir för lång så vore den nog skit snygg.


Jag ska överlägga med Syrris...
- Kan vi inte beställa en varsinn hörru!?
Skönt att hare klart!
Jag ska nog göra't iaf.
''Så vet man att man blir Bäääm...'' Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0