Did you write something inside my head before you left..? Can't figure it out..

Okey, ny vecka.
Damen är liite sleepi, men myser redan.
Efter jobbet ställde jag iordning lite festmat åt mig.. Inte haha.
Ris & fiskbullar i hummersås, det va faktist skit gott.
Sen sprang jag in i dushen, satt och värmde mig där en stund.
Nu har jag återigen på mig min nattsärk, rosa morgonrocken som nu är min bästa vän..
Och vi chillar under täcket :D

Kylan har ju verkligen kommit på besök, det är så man nästan inte vet om man ska klara dagen..
Men här kommer min natt-story.
Jag vaknade till inatt, kan tro att klockan var och snurrade runt 01.00?
Vad vaknar jag av?
Jo det ska jag ta ch berätta för er..
Killar, en hel jävla hop asså.
Det lät som värsta ligan.
Jag fick för mig att dom typ gick som.. Inte vet jag nå marsh-tåg eller demonstrerade eller nånting...
Men mitt i söndagsnatten...?
Dom skrek och hade slagtrummor.
Dom måste ha väckt hela området, eller alla områden dom passerade..
Nån mer som vaknade?
Jag vart fan skit rädd, låg där med vässade öron.
Hjärtat ba bulta! Haha.
Det tog aldrig slut, dom måste ha varit skit många för det tog ap lång tid inan de passerat.
Och jag hörde dom lång väg...
Hörde dock ej vad dom skrek, inte säker om dom ropade på svenska.
Men det kändes inte bara som ett jäng som var ute och söp och härjade...

Nu slog en tanke mig..
För imorse när jag gick till jobbet så var det en skylt, eller ett minnes-plakat eller vad man säger efter en kille som fått sitt liv taget av polisens våld eller nåt.
Med ljus och så under, där borta vid tunneln mittemot polisghuset...
Undra om det var nåt sånt, och hade med det att göra.
Det stod nåt om att 'Vi glömmer dig aldrig och vi fölåter aldrig...''
Hum.. scary.
Någon av mina söta läsare som vet och vill viska nåt till mig?

Nej nu ska jag skippa computern för kvällen och glo TV.
Min mamii var här idag och lämnade mina julkappar, och så hade hon lämnat ett paket kakor :D
Hallonkakor..Åhh va gulligt, jag som gillar att ha goda saker hemma :D




Hummerbullarna åt jag btw. framför Astrid Lindgrens jul.
Ni vet dom här juliga klippen dom brukar köra varje år.
Jag hann se Saltkråkan, Pippi, Kajsa kavat, Ronja och sist men bäst Lotta på Bråkmakargatan.
Skit mysigt, jag älskar'e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0