Majs med schmöör på haha

På inkommande.. Ett nytt år vah!
Lång dag på jobbet idag  också.
När tar folkets julklappspengar och shoppa-på-rean-suget sluuut?
Hlet gälet, än så länge håller'e i sig iaf.
Nästa år kanske (Höhöhöhö) Hum?
Ehm, efter jobbet hann vi precis springa iväg till bolaget, köpa lite smått & gott som saknats inför morgondagen.

Det är skiit kallt i min lägenhet, jag vet inte vare är.
Men de är mysigt på ett sätt också.
Att dra på sig alla tjocka saker oc kura ihop sig.
Min middag blev en majskolv med smör och salt :D
Men jag åt värsta målet på Donken till lunch så det jämnar väl ut sig med ett normalt kalorieintag för en dag iaf.
Sen var jag skit duktig...
Alla mina julkappsgrejjer som hörde till köket, som nya bestick (Nu är det FULLT i min översta låda) , skålar, koppar, andra köksredsakp jag saknat (Mkt få) , mjölkskummare, stavmixer osv..
Fick fan möblera om varenda förbannade hylla i skåpen för att få det som jag ville.
När jag ändå var i farten så städade jag mina garderober..
Gäääd... Vilken röra.
Fixade mina byrålådor tidigare i veckan (Igår ? ) så nu tog jag tag i garderoberna.
Hatar att behöva hänga typ fyra linnen på samma galge...
Meen vad gör man.
Det blev luftigare iaf...
Hängde in massa tvätt som mamii också varit här med.
Ja.. Det är så det är.
Min mamii tvättar åt mig haha.
Jag är som en sån där ung sluskig kille som inte kan sånt och inte klara sig utan morsan.
Fast det är inte därför, för att jag är sluskig och så som hon gör't.
Det har ´bara blivit så.
Min tvättstuga ligger i källaren och jag har som lixom inte kommit igång med de bara.
Och sen kanske jag inte vill stå där nere i mörkret helt själv...
Såå... hon tvättar mina och hennes smutsiga kläder.
Hon brukar hämta den här på väg till jobbet och lämnar den en annan dag :))
Jag vet.. She's amazing.

Nu är jag trött..
Kroppen nästan värker. Åtminstonde fötterna.
Som att jag va nyss hemkommen från klubbkvällen där jag dansat timmarna ifrån er med heels som bara tjejer har.
Eller som att jag kutat runt på tå i balettdojjer på en stor scen?
Fryssen är jag med. Och trött.
Jag ska mysa ett tag till.
Sen blir det sängen.

Vi hörs imorgon.
Sov gooott :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0