Day two this week...

Tisdaag Tisdag.
Jag & Syrris började kl 8.00 imorse.
Det var skit jobbigt att kliva upp, jag sov typ inget alls inatt.
Vi gjorde om skylten på jobbet.
Klädde julgranen på riktigt med våra vackra dekorationer från SIA.
Vi skapade ett litet gulligt lucia tåg också... Haha Hum..
Neej men. Det vart stiligt & Mysigt :D
Check it out lixom.

Till lunch åt vi pannkissar, ååh de va såå gott!
Syrris hade med sig åt oss båda.
Och massa jordgubbssylt :D
Efter jobbet gick vi och tränade.
Vi har sagt träning minst 2 ggr/veckan.
Nu är det bara Tisdag och vi har redan gjort vad vi lovat oss.
Feels amasing.
Sen gick vi och handlade kykling och nån skiit stark typ thai-sås/röra.
För stark för att smälla i hela burken haha.
Vi kokade nudlar och blandade med den girllade kyklingen.
Hade i lite wokissar och den gryymt starka såsen.
Vi kunde typ ha andats eld meen det gjorde vi inte.
Det var iaf. nyttitgt.
Stark mat ökar fettförbränningen, det veet jag :D

Sen har jag bara dött här.
Snart äre sista avsnittet av DHW..
Sen ska jag hoppa in i en efterlängtad duuush!!!

Wow, hör senare :D




Jag veet att mina bilder blir skiit tråkiga nu.
Mörka och suddiga och good looking..
Meen kankse lite roligare än ingenting alls...
Men så äre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen? super fin :)

2008-12-10 @ 22:11:09
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen? super fin :)

2008-12-10 @ 22:11:35
Postat av: Kristina

Den är från mitt kära jobb :D

Holmlunds.

2008-12-11 @ 14:42:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0