Byggde..

Tjoho alla söndags-filurer.
Här följer lite redogörelser från min soffa.
Sitter uppkrupen med nydushad kropp, nya nattsärken och morgonrocken och myser under täcket.
Skiit trött.

Igår..
Det vart utgång.
Först vare en hektisk dag på jobbet.
Alla julklappspengar måste ju brännas.
Sen cyklade jag hem, gled in i dushen, vred på partymusiken och dressade mig för en danskväll.
Tjejerna kom hit.
Vi styrde ett sjuukt härligt förkrök, det var längesen.
Vi vet hur vi ska göra..
Cyklarna ner i kylan på stan.
In på Bj, hookade med Fridis..
Och slog klackarna i taket.
Träffade sjukt mkt. folk. Alla var fan ute.
Jag trodde de skulle va halv glest me folk, ack så fel.
Sprang på massa söta männsikor som läser min blogg och tyckte att jag skulle få höra att jag gör ett bra jobb :P
Haha, det var skit kul, puss på ER snyggingar :D
Vi lovade Fridis att stanna till stägning and we did.
Vilket jag nästan aldrig gör längre.
Det var mer under Seven-tiderna det..
När det just var som obligatoriskt att lämna stället sist av alla haha.
Ehm.. Mer då.
Det vart eftersko haha.
Jävligt oväntat.
Sååå.. Bortamatch för damen lixom haha.
Han är fett fräsh, så då äre inga problem :P Haha. Nördiiii

Jag kom hem runt 12 idag, slängde in en mozarella pizza i ugnen.
Åt den, dushade och chillade med Söndagen en liten stund.
Sen drog jag på mig snowjoggings och mina nya underbara helt otroliga lurar från Wesc och gick i rask takt hem till Syster.
Där väntade tacos :D M m m, söndagar - då frossar vi!
Så jag var där hela dagen..
Vi gjorde halvlyckade milkshakes / smoothies med blåbär, hallon & jordgubbar.
Åt lite räkor.. Love that shit.
Sen värmde vi lite potatisgratäng och smällde i oss.
Åh jag vill ha mat nu.
Kollade på 'Vad blir det för mat' med Per Moberg och då VILL man ha mat..

Imårrn äre åter en tidig morgon... Jag längtar efter frukost haha.
Ska koka ägg :))
Men det är bara två dagars jobb sen äre ju Nyårsafton så de blir nog lättsamt.

Bilderna finns på Fejjan.
Nån kanske slängs in här ikväll...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0