Varje vecka ...

Varje vecka äre helg.. Nanana... Haha.
Nu ligger jag här med en jävlig träningsvärk som börjar bråka nu.
Vi tränade igår - körde skit hårt med armarna speciellt.
Och idag va vi där igen så... Nu börjar musklerna tala om att det tog :D
Vi åkte ner i god tid, det är så skönt att avra där på förmiddagarna när det nästan är helt tomt.
Sen smet vi in på jobbet och hängde lite med våran Snyggis...
Och seeen. Sen köpte jag toapapper :D For the very first tiime.. Haha
Köpte en liten trevlig påse med natur-candii också.
Det är man värd :D

Inatt lade jag mig som sagt med datan och glodde igenom Laguna Beach.
Var bara en tre avsnitt kvar som jag inte sett nu när dom sänds på TV.
Men dom såg jag klart, släckte lampan runt 01.40.
Meen ÅH vilket bra avslut det var när Lauren kom till LA. och så står Stephen där hur jävla snygg som helst,
lutad mot sin bil och bara ler...
- Åh, I want one of my oooown...
Le åt miig tänkte jaag.

Och idag äre Fredag.
Vad ska man göra ikväll?
Imårrn fyller min bruur år så jag Syrris & Mammsi ska åka till Stockholm.
Jag & Syrran har fortfarande inte sett deras nya hus..
Så det ska bli skit kul, vi har hört av alla andra att det är fräsht iaf ;-)
Så vi ska ut och käka på kvällen, sen sover vi över där.
Måste dock åka tillbaka i relativt god tid på Söndag - jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0