Varför & Vem

Nu är det, om man avrundar lite, en vecka kvar till Julafton.
Det ger oss två veckor till Nyårsafton.
2 aftnar inom loppet av en vecka, det är väl skit härligt!!

Men jag undrar ju vad vi ska göra..
Varför äre ingen som jag känner som har frågat om jag och mitt jäng vill komma på den där feta festen.
Som hålls i nån stor fräsh lägenhet eller i ett bra hus gjärna nära vattnet.
Dit det ska komma braa mkt. folk och där det kommer vara ungefär som nyårsfesten Wilma o co. var på i Skärgårdsdoktorn...
- Varför?

Och den andra frågan lyder...
- Who's gonna kiss me underneath the fyrverkerier and the black sky where you only can see the beatiful stars?
Who's gonna take me in his arms with a glas of champagne in his other hand...?
What's the name of this boy, who's supposed too look me in my smiling eyes and tell me 'You look beatiful...''?


Det var 3 frågor... Men jag vill bara ah ett svar.

Kommentarer
Postat av: tuldan

På skarholmen är de skärgårdsdoktornsnyårsfest ;) Dit lär de komma mycket folk o ingen jäävla krog :D

2008-12-15 @ 21:51:59
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0