Very important info... Before sleeping

Btw.
Very important thing att skriva ett helt eget inlägg om.. Not, men ändåå.
Inatt när jag låg där och undrade om jag verkligen var ensam i lägenheten och om dörrn verkligen va låst och så.
Då saknade jag min grannes höga volym på TVn och henns sena dushar och så..
För då känns det lite som när man var liten och inte ville somna innan mamma & pappa lagt sig.
Men det va knäpptyst igårkväll.
Sen börjar det skråla i porten, och lät skit länge.
Det var min granne som kom hem och jag la mig och spejjade (med öronen..?).
Ja det tog typ 2 min efter att hon drämt igen dörrn innan TVn åkte på.
Då log jag... Det kändes skönt :))
Jag kunde dock inte låta bli att undra vad hon gjort en Söndag och kommer hem efter 12 och sätter på Tvn och dushar.
Hon är alltid uppe så länge och kollar på Seinfeldt och two n a half men och så...
(Ja jag hör precis vad hon kollar på :D )

Ajja, nu kom jag på att jag helt typiskt glömde se den där nya beverli hills serien ikväll.
För jag har den kanalen så jag kommer kunna se're..
Men ikväll glömde jag.
Jag funderar på att bli en sån där som laddar hem alla serier och ligger två säsonger före allt som går på tv..
Vi får se...

Imårrn ska jag & Syrris upp på nya Gränby Centrum och strosa.
Lite julhandling kankse.
Kankse en lunch eller fika...
Vi får se.. Nu ska jag sova...
Once again.. God naatt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0