Work-out ladie

Imorse  var det tränings-dax igen :D
Först på dagens shema. Skönt som fään.
När jag sitter och pumpar armar framför speglen så kan jag börja känna mig riktigt nöjd me'rom.
Asså just när dom jobbar och ser dom tydliga musklerna haha :D
Faktist...

Obs Obs Obs..!
Nu menar jag inte att jag sitter och kollar på mig som vissa skämmiga killar kollar på sig själva i frika vikt-hörnet lixom.
Jag bara måste mala lite om dom..
Allvarligt, det är såå sjukt löjligt att se deras spända överkroppar med tajta t-shirts eller linnen med brottarrygg som vissa tom. sätter ihop ännu mer i ryggen så att man verkligen ska se den byggda ryggen.
Deras kroppar är så fult formade.. Som glas.
Skit smala från rumpa och ner.
Inga rumpor alls, bara för att dom bara pumpar överkropp och vissa ökar väl säkert på detta med tillskott lixom..
Så jävla fult, spegla er hemma lixom.
Och grejja ett par gympadojjer istället för badtofflerna.
Att vissa kör i bara strumpor är för mig helt obegripligt.
Man blir bara irriterad av att se dom.
Att se hur snygga dom känner sig.
Okeeej... Det var mitt bekymmer idag haha :P

Anyway, efter träningen så gled Cärru ner till oss.
Vi gick och käkade på Jalla.
Kyklingkebab M M M. Made me happiiie...
Fortsatte med julklapparna.
Nu äre bara pappssi kvar..
Vrål skönt att slippa handla julklappar för nästa lön som dimper in precis innan självaste aftonen.

Så.. det var min dag.
Nu ligger jag här och chillar med dessa goda toner som dånar ur mina speakers...
Det dånar inte förresten, men det lät maffigt att skriva dåna...
Det låter bara.
A men jag är nydushad och mitt hår luktar Herbal essences och jag har skit mjuka kläder på mig.
Synd att Färjan är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0