Your heart and mine next to eachother with a heart in between

Ibland kommer jag på mig själv med att tänka så jävla intensivt.
Asså typ föra konversationer i huvudet med mig själv.
Allt jag tänker eller kommer på stannar ju i huvet eftersom jag inte har nån att säga re till.
(Asså no sad feelings här eller deprimerat nu)
Jag bara kom på mig själv med pratet i huvet just :))

.Efter nyår så blir det vanliga arbetsrutiner igen.
Heltid och hållbara scheman.
.Jag tänker börja med körkortet.. Börja med teorin iaf.
.Önskar att jag hittar en lägenhet..
Jag är ju trött på den här lägenheten, den är jätte fin och mysig och lagom stor och ligger perfekt.
Men jag vill inte bo här längre.
Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle vilja köpa typ min första lägenhet..
Binda sig upp vid lån så tidigt.
Men jag kankse har ändrat mig.
Om jag hittade en som jag kände att jag kunde stanna i ett tag.
Helst en tvåa, då kan de kännas mer långvarigt på nåt sätt..
Jag vill välja mina egna tapeter... Ha en balkong (Ja de stör mig nåt offantligt mkt även vintertid)
Att det vore MITT... För de här är inte mitt.
Det gillar jag inte.
Jag stör mig på små saker som att sladdar ligger och hänger här och där.
Men känner lixom inget sug att fixa re, dra längs lister och så..
För jag ser inte att jag kommer bo här så  länge så det känns kul ens...
Jag orkar inte bry mig här längre.
Så känns de.
Jag är bara i soffan...
Jag orkar inte ens bry mig om dom äckliga blommorna som bara vissnar.
Fast jag är en sån som vill ha sjukt mkt stora gröna växter.
Typ få lite djungelkänsla...
Men jag tänker bara.. '' I Min nästa lägenhet.. Där ska jag ha de så''
Jag har så många tankar om hur jag skulle ha de...
Här har det alltid känts som jag bor i A.s lägenhet bara.
Det är ju visserligen så men ändå.
Det känns som jag lånar någon annans lya..
Jag vill ha mitt där jag  kan göra hur jag vill.

Sen vill jag ha nån som drar ner mig på sängen som Chuck Bass gör med Blair Waldorf.
Nån som kollar på mig som han kollar..
Ibland älskar jag att vara själv, att leva det livet.
Ibalnd gillar jag det lite mindre, och ibland hatar jag det.
Jag kan sakna de små sakerna som att ligga och sms.a bara.
Och då menar jag inte bara små oskyldiga flörtiga mess till nån, för sånna har alla i såna telefånböcker.
Sånna som man vet att hintar jag lite nu så får jag napp typ haha.
Utan en sån där som man blir glad när man får mess ifrån.
Man hoppas och blir besviken om det var en vän bara.
Sånt kan jag sakna när jag som jag gör ligger under täcket i soffan så ofta om kvällarna och bara förlitar mig på den oändligt stora nät-värdlen.
Hum... Så här hade jag inte tänkt utforma det här inlägget alls..
Well nu vet vi :))
Jag ska borsta mina tänder och sen får vi se..

Nu surfar ja på mitt egna sega nät så det blir inga fler bilder ikväll tyvär.
Det går för långsamt, om det ens går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0