Drömmar med dreggel.

Nästa köp blir ett stort köp :D *Stort smajl, stora ögon.. Glada ögon*
Naej men vi planerar åtminstonde de.
Nu när man ska flytta hemmifrån så vill man ju ha ett åkmedel också.
Bil lär ju inte bli på ett tag så det får väl bli en varsin moped då tänkte vi...
Jävligt najs vore ju det att glida runt på...
Ahh... Det vill då jag ha.
Det SKA ju jag ha.
Finns as-cheap på Blocket... Duger gott åt mig.
A kan väl trimma, han jobbar ju på verkstad å allt :D *Ler*
Vi har ju cyklar... Fina cyklar meen... Vill man åka fort blir det som så jobbigt ibland haha.
Nästa lön köper vi mopeder haha...

image185

Jag skulle ju give anything för en rosa skönhet som kunde ta mig dit jag ville...
Meen 'rosa mopder' gav 0 träffar såå...
Haha.
Men det hade ju annars varit något för mig lixom...
Och måla den som man en gång målat en cykel med nagellack skulle kännas lite väl oseriöst även för att vara tvilling...
Sitter och kollar runt on the big net, och det går ju säkert att lacka om en 'vanlig' moppe också..
Undar om det lixom skulle kosta skjortan.
Hum, ska ta mig ett fordons-snack med syrris boo..
*Tänker...*
Tänk en rosa... Med machande hjälm.
*Drömmer & Dregglar*



Ler som... Ni vet vad, och hur det ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0