En dag på moln

Idag har varit en alldeles, helt fantastisk Måndag.
Sov sjuukt dåligt, om jag sov nåt alls? Ungefär så kändes det meen...
Förmiddagen flöt på fint på jobbet, fem nya prao-tjejer så det kändes som vi fick en del gjort..
Sen kom uppsalas vackra Carolina in och picked the twins up för en vända på staden.
Jag hann bara med en 40 minuters sen vare dax för lite snabbmat i fikarummet.
Men lyckan var ju att sluta redan vid 16.00 sen, så då kom jänget som utökats under dagen tillbaka till mig :)))
Då vart det den ordinära shoppingen på vårat jobb.
Bl.a:
' Två ursnygga smurf tee's från junkfood.
' Två skorttunikor från VILA
' Blommig sommartunika VILA
' Bon Jovi tee junkfood
' Trenchcoat VILA

Nöjdast idag vart jag dock med den sjuukligt urläckra klockan från Household.
Stoor & Fräsh *Bilder ska ordnas*
Mina vita converse-skor som äntligen vart just miiina var också väldigt tillfredställande...

Imorgon är det min lediga dag & tur har jag, för Carro är också hellediiiig.
Så upp i tid ska vi, då står träning först på schemat.
Sen hoppas vi få glida bil ut till IKEA.
Dååå ska jag handla.
Vill även hinna med lite Uppsala-stad-shopping, för idag vart ingen heldag precis..
Seeen drar vi med oss Blondie hem till Ferlinsgatan-för det är Tisdag med Gossip & Gynniing!
- Allriiiight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0