Fånga dagen..

Då var det dax att tycka till om Shalgerkvällen igen då...
- Vad har hänt med shlagern?!
* Enligt mig så kom ju Escobar med bästa låten och dom kom laaaast.
- Meeen, UPP & HOPPA!
Gapskratt, tvillingarna gapskrattar.
* Och varför skulle the swedish people rösta fram ett bidrag på typ polska/bosniska? (Melodi nr. 2)
Men ofta Frida i sin kalas-jacka slog ut Patte Patte Isaksson... *Skratt.*
Det svänger då mer om den än om Operan.
Meeen, väärst vad sentimental hon vart då!
* Jag diggar icke BWOs outfits
* Och Ainbusk var waaay to moget för mig...
Så tycker jag om kvällens startfält.
Björn Gustavsson - Thumbs up.

Sen tycker jag det ska bli spännande att se vad Fronda har för ess i rockärmen nästa lördag.
Shlager-Fronda hum..?

image228

Hoppas solen väcker oss imorgon bitti...
Så man kan klä sig vårigt och hoppa the big-jacket.

Kommentarer
Postat av: carolina

men sikken jävla schnygg bild älskade ..

2008-02-23 @ 22:07:26
URL: http://carolinaenvall.blogg.se
Postat av: Kirre

Taack sugaaar :))

2008-02-24 @ 09:34:54
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0