Gör det till en torsdagsgrejj!

Yes. Girlsen åkte ner på stan och dansa!
De vankades gammal, hederlig stilmusik på stans dansställe och tjerna va sugna :))
Musiken kände vi igen och vi behövde inte trängas med alltför många on the floor.
Eller dansa och dansa...
Vi showade mer :D
Vi är så jävla bra på det, jag älskar det högt.
Bara bjuda på sig själv och ha så jävla roligt.
Det kan vi, det är vi bra på.
Det tycker VI är roligt, det är det det handlar om.
That's our thing.
Förkröket ägde rum i Flogsta hos the double C's.
Det bjöds på god mat och massa chirre. Vinet drack sög vi i oss ur rosa sugrör.
Hemma där vart det sittdans för hela slanten - det kan vi också *Ler*
Ledig idag och det känns ur-bra!
Inte riktigt bakis men magen har lixom talat om för mig lite då och då att jag faktist drack alkohol igår...
Om jag nu skulle råkat glömma bort det.
Nu skulle jag vilja att C loggade in och kunde skicka mig gårdagens pix.
Vi tog typ 5 ovärda bilder med våran cam...
Why?!

Krökets ljuva ord kom ur Blondies mun...
' Men det luktade typ pårökt, asså inte för att jag har vet hur det luktar men som man har hört... Det här söta lixom...'
Fan va tvillingarna gapskrattade åt henne igår.
Jag älskar att skratta!
Jag älskar folk som får mig att skratta.
Det är en gåva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0