Here we go again.

Ah helt mööör.
Ny tränad
Nydushad
Och nymatad :P
Arbetet går som på räls i dessa tider. Och därmed ekonomin likaså haha.
Nej men det glider i hög fart nu.
Vart som ett extra svett-pass på jobbet idag också.
Vilka enormaa levernanser vi får, like everyyy day!
Och lämpligt nog så är vi bara brudar där som får konka och bära kartonger upp och kartonger ner.
Kartonger in i hissen och ut hissen....
Ahh.... Stark blir man *Ler*
Sen kom iaf. A och picked up us på jobbet så var det äntligen dax för work-out igen.
Riktig work out. Idag kändes det.
Inte ett dugg taggade var vi, någon ut av oss.
Meeen.. Spelar ingen roll!
Vi körde skysst tempo och tog i som fään gjorde jag.
Snyggt flyt, vilket gjorde mig heeelt mör.
Spaghetti arms and legs.
Så med mat i magen och svetten bortdushad så är man helt ON igen.
Då kan man känna sig nöjd & fräsh.
Ska bli otroligt skönt att krypa ner och varva ner nu.
Från och med Torsdag ser ni oss on the gym med en väldigt attraktiv liten ljushårig jänta också.
Äntligen!
Here we go again.


Ikväll var iaf. Gynning på TOPP!
Skönare människa asså..
Jag säger då väl det.
Synd dock att det inte bidde nånting av med att hooka med vår egna Carolina.
Vi var för tröga ikväll haha.
Meen, I miss my little ladie.

Thumbs down då..
- Jordens ont i magen som bara tjejer får.
NO pills!
En annan har ju för vana att surpla treo lite då och då.
Inte ens alvis hemma.
Såå en flaska med hett vatten fick placera sig i mina braller ikväll...
På min lilla buk lixom. Värme kan göra underverk mot denna smärta vi får dras med ibland.

image176

Tajt is hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0