Jag blommar!

Åkte ner på staden och hooka med Carro.
Först körde vi lite Hang out  på jobbet med syrris.
Sen vart det lite avkoppling på Mr McDonald's. Vi va dock bara törstiga och åt därför INGENTING.
Bara drack :))) Och satt.
Sen plockade vi med oss syrris och drog mot work-out-stället haha.
Så sjuuukt kul att ha dig med oss nu Dolliiie, really.
Det vart en riktigt värd träning.. Det är kanske där jag ska börja sökandet efter en McDreamii...
*Kniper med ögonen & Fnissar*
- Visst då ladieees!
Sen var vi jätte hungriga och vi suckade tungt & högt när vi såg att Korvkiosken hade stängt och åkt för dagen...
- Åhh neeeei! Då var man tvungen att ge med för en liten burger instead.
Magen sa tack iaf.
Nu är man dushad och fräsh och det kändes såå skönt när syrris meddelade mig att vi får lite time-off nästa vecka.
Då kör vi shlagerkväll nästa Torsdag. Inge snack.
Eller snacka ska göras med Fröken Envall.
Men hon vill nog också ut och dansa nästa Torsdag.. Det tror jag.
Nu ska jag dona med håret och sen krypa ner och drömma lite.
Fortfarande tre arbetsdagar kvar innan ledigheten infinner sig.

Dröm snyggt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0