Jag höjjer ribban :D

Nu vart det ingen 'Lägesrapport' här igår pga. nån jävla 'Tidsspärr' på internet.
Nåt irriterande lås som trädde i kraft vid åtta-tiden igårkväll.
'Föräldrarkoll' eller nåt kallades det.
SKulle vara tills klockan 10.00 idag.
Crap tänker man då.
Och Dadii är borta och har ett uselt batteri i luren så jag kan lixom inte fråga heller...
Behöver nåt lösenord, sjukt irriterande.
Annars frågar jag ju alltid efter svar på mina dataproblem online men når man inte internet så blir det tok-bökigt.

Hur som haver.
Igår var det jobb hela långa dagen.
Kom hem och beställde en pizza, jag och syrris.
Vrål gott.
Idag var jag ledig men åkte ner på jobbet till 9.30 iaf och tog tag i  i dessa reklamationer som ligger under mitt och syrrans ansvar.
Fick det jag ville ha gjort gjort :D
SEN!
Åkte jag hem, käkade min matlåda som jag tog med mig hem igen :))
Kyckling & Ris med sötsur.
Lät maten smälta lite och dressade om till Idrott haha :D
På med löpdojjerna ochi med lurarna säg.
Sprang till G:A högar och en bra vända runt högarna...
Sen körde jag världens power-walk hem.
Jag gick verkligen precis så som jag hatar att se folk gå.
Med armarna som man hade stavar - och up-tempo så det räckte :))
Helt dööd var jag när jag kom tillbaka till Ferlinsgatan.
Sjukt skönt och sjukt nöjd man blir med sig själv.
Jag sätter upp små mål för mig själv i hemligehet, och först när jag klarat det ett tag så kan man tala om det,
för annars tror ju ingen på det iaf.
Att det kommer hålla hoho ...
Såå det var det.
Jag tänker på sommar 08 haha *Gapskratt*
Vi får väl se hihi :P

Imorrn kommer min älskade C hem igen så då tänkte jag vi skulle träna när jag slutat jobba.
Det blir ju som känooon det!

Nu sitter jag och byter tonerna på min kära musikspelare.
Nu äre .pumpa- låtar som gäller haha...

image216

My pink pants från Adidas
Rosa-Brunt på fossingarna också från Adidas
Hood från Carlings
Pannband - Bula
Halsduk Eich n' em

image219



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0