Klent, men sköönt

Haft en underbar heeelt ledig dag idag.
Klev upp runt nio imorse.
Käkade en snabb frulle och gjorde mig färdig för running.
Solen sken och det kändes undebart.
Blåste gjorde det givetvis lite för mycket meen det vart som bara att bita ihop och ta i lite extra :P
Jag var borta bra länge och idag körde jag ordentliiig stretch!
Sen gick jag raka vägen to the brown been och bättrade på kroppsfärgen lite.
Hem och slängde i ny färg i håret, passade även på att färga löshåret mitt som mist sin färg lite.
Sen väntade en lååång lång dush.

Bortåt 15.30 plingade Carro på dörren.
Kom för att dumpa lite stuff inför morgondagen.
Kul att se dig Sanhiine.

Vråltaggad för en kväll av världsklass med mina snygga imorgon.
Thats it för idag...
Lite tradiga ord maybee...
Men en skön dag som denna mest bara gled förbi med massa välbehag, inte mkt. att tala om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0