Lever i lycka!

Så var det heelg.
Skönt som..
Lite folk på staden idag vilket resulterade i att jag & syster fick glida från Holmis redan vid två-tiden.
Då vart det en trevlig repa på staden.
Var och spanade på Household och åååh vad vi hittade stuffs.
Nu råkar det ju vara lite för långt gånget in i denna månad enl. kontoutdragen såå...
Vi sparar oss till den 25e istället.

För det är ju så här....
Att Syrris & A har fått lägenheteeeeen
*Ropar & Gapar & Studsar som en glad griiis*
Helt amaziiing.
- För nu ska jag flytta hemmifrån. TjIhuUuUuU!
Vi har nog bestämt oss för att invänta flytten till och med den första maj.
Så kan man sejva lite dollars.
För O'boooy vad det kommer handlas grejjer.
Det är då ett som är säkert.
Jag vet som sagt precis hur jag ska ha det....
Ah vilken glädje.
Vi lever i lycka just nu.

Igårkväll tog vi med oss Carro hem after work.
Sen kom deras snygga karlar också :D
Så vi åt gott och glodde på lets dance, eller förlåt,
glodde i IKEA katalogen en miljaaard gånger :P
Haha, we löve it, right!
Tack söta människor.

Även ikväll blire underhållning på Television.
Dax för melodifestivalen och Taco.
Big-sister tar med sig sina gullefjun och kommer över.
*Myyyyyys med mina snyggbaaarn*
Johansson glider ju även han förbi såklart haha...
Såå vi lär väl springa hem nu.
Men snart bor jag inte på Ferlinsgatan längre.
T.o.m maj sen äre Tack & Goodbye.
Tjugo år att ta farväl av... Thats truuue!
Thats a long time.
Thats a golden age Im turning ;)

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0