Med vårkänslor i kroppen

Nu är klockan 10.00 och jag kunde absolut inte ligga kvar i sängen längre.
Alldeles för ljust i rummet.
Fröken Solsken tränger sig igenom min persienn nåt alldeles vansinnigt.
Fast det är ganska välkommet ändå.
Jag ogillar att sova bort lediga dagar.
De ska man ta vara på, speciellt en sådan som denna.
Vet dock inte än vad man ska tänkas fylla ut den med.
Träning på eftermiddagen vare ju sagt, men jag vet inte riktigt om jag bör träna just nu, känner mig ju inte riktigt kry.
Ner på stan vill jag inte heller, för vi ska inte handla något har vi sagt,
skulle va för en fika med min bästa kompis i så fall *Ler*
Men hellre en promenix kanske - så slipper man ju fixa sig.
Först och främst ska jag göra ingenting tills Syrris bestämmer sig för att komma hem.
Då vill jag ha något att äta.
Sen kan vi ta tag i dagen, ska 'flytta' över till mamii idag också.
För nu vare ju en vecka sen sist :P

image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0