My eye is dry

O'booy va jag har drömt inatt.
Så där mycket så man nästan har nån typ av spänningshuvudvärk när man vaknar.
Jag älskar att drömma, vad vore vi utan drömmar?
Dagdrömmar som mardrömmar, den drömmen när han gör så där som du vill...
Drömmen att bli så, och få det, och klara det där....
Keep dreaming, I will never stop.

Vaknade iaf efter nio - duktigt trött.
Ville dock inte sova bort min lediga dag, så jag försökte vakna till och sträckte mig efter min candi-bag.
Godis på morgonen får då mig att vakna.
Viktig notis..
Mitt ögonlock har det hänt något med, det blev lite rött och sved som fan, nu är det mest torrt och känns olustigt...
Där vill man också vara mjuk.

image179


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0