Notes spelled S-H-L-A-G-E-R

Shlager ska ju vara lite av min shanger.
Ikväll sög det ju.
Meen, the goldjacket-Amy va fräsh, det funkade faktist.
Det svängde, men Christer 'VikingaKungen' Sjögren.. Eller Krille Krille Sjögren som vi säger...
Han sög väl!

Och apropå shlager, Så hade man ju för plannes att ta sig an dansen på People till den typen av musik då som vi tycker att det är lite ganska så mycket roligt att leka på dansgolvet till :D
Meen så slog det ju mig att Alla hjärtans råkar vara då...
Då kan man ju iockförsig tycka att man skulle ta sig ut och söka haha...
Nej skämtosido, jag kan inte gjärna röva med mig mina bortlovade flickor från männen i deras liv...
Det går nog som inte riktigt vägen tyvärr.
Och jag är ju inte den som är den som tar ett glas rödvin hemma i min ensamhet för att sedan dra på mig pumpsen och ringa en taxi och glida ner på stan själv, för att sedan ge mig in i leken och stå vid baren som en...
- All alone looking for some...
*Skakar på huvudet*
Jag som var sugen på shalger härj...
Hoppas det håller i sig några veckor till då :)))

Så, det var mina shalger-noteringar.
Nu har det tjockat till sig ännu mer i halsen.
Jag längtar tills jag slutar jobbet imorrn..
Men inatt ska jag sova vrål skönt, med massa vatten vid sängen.

Sov som ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0