Små ord om kärlek

Den där dagen för alla som är kääära is coming up :D
Valentine is coming up.
Meen, ehm.. Jag är ju som själv där.
Trallar ju på i min egna lilla takt bara.
Vilket jag ÄR nöjd med, vilket folk kanske just får svårt att tro på när jag skriver ett sånt här kapitel.
Men jag trivs som fisken i vattnet...
MEN.
Men, när han väl dyker upp - min Mr McDreamy, då vill jag inte alls tralla på själv längre.
DÅ vill jag ha min melodi med honom ju :D
Såå, om ni ser honom, om han frågar efter mig.
Var så snälla och tala om var jag finns.
Men tala bara om det för just honom, my perfect match!
No offense.

Nu ska jag glida iväg och fräsha till mig lite before min Carolina kommer.
Och ikväll äre tid att äntligen få svettas och göra bra ifrån oss on the gym med våran snyggis!
Nu är hon en av oss haha :P
Have a nice daaay guuys!

Stephen Speaks - Airplane song (Miles between us)
Sången jag strycker under detta inlägg med.
...Couldnt even tell her, and she begged me with those eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0