Take som time off.. Or not

Ah äntligen Fredag :D
Slutade tidigt gjorde vi idag också.
Så skönt att pysa vid fyratiden redan... Då tog vi en repa och och hängde utan lite clothes innan vi begav oss hemmåt.
Det bidde två jackor och lite skjorttunikor.
Nu sitter jag och är proppis på Cupido.
Tror det räcker med något gott tills ikväll istället för middag...
Lite chirre med dipp och kanske lite sött candii på det ;)
Det var ju sagt att Danny skulle changa håret tills ikväll...
Hoppas det inte vart mer än just 'lek med tanken att färga det svart..'
Så hoppas jag även att det blir lite fartiga danser... Dom tröga är väl tråkigaa va!

Nej, nu blir det en quicki-shower för mig.
Och jag vet att man inte ska hoppas än...
Men jag gör det iallafall!
OM.. Och jag säger bara OM.
- Åhh vad fint jag kommer få det.
Jag håller ALLA mina tummar för er darliiin's :D

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0