Thursday night

Sitter & Tok gäspar nu.
Ska bli såå skönt att krypa ner under täcket och sluta ögonen för att sedan drömma snyggt.
Man sover så bra när man är nöjd med den gågna dagen och ser fram emot nästa lixom.
Jag kan ju säga att det känns i hela kroppen att jag rört och jobbat med den ganska ordentligt.
Trappan på jobbet kommer kännas imorron, det kan jag ju hoppa högt upp och sätta mig på.
Nu vill jag ha ett stort glas vatten och sen äre sängen som gäller.
Efterlyst.
Hemskt med mordet i Mora.
Där har man ju spenderat mycket tid och levt dumt & farligt ett antal gångar va...
Ung & Dum, Benn there Done that, hur många är vi som kan ansluta oss till den klubben tro då..?

Imorrn äre Fredag.
Dans på kanal 5 och käk i Svartbäcken.
Först ska man dock upp och vara nyttig på jobbet, skönt att både syrris och jag jobbar.
HATE att kliva upp på morgonen och hon ligger kvar.
Det är tungt.
På Lördag ska vi försöka dra nå Shlager-Afton tänkte jag.
Bollade iden med C och hon lät on.
Köpa gottis för alla våra kvarvarande slantar... För 'allihopa' haha...

FRÅGA!
I reklamen dom kör för Viking Line just nu så spelas en gammal festlig låt..
Vad vet jag, äre typ 'jive' stil eller ja... Danslåt.
Vad heter låten, I waaaant. Kan inte få grepp om några ord så jag har inget att leta på....
Plis.

Sov snyggt..

image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0