Våren, är du här för att stannaaa?

Den här helgen, den helgen innan lön, så tycks man bara få mindre och mindre resurser i plånkan...
Nu äre två dygn kvar till re-fill.
Därför gör jag absulut ingentiing ikväll.
Imorrn ska jag på födelsedagsfest haha :P
Syster is turning 37. Sen äre träning. Jag skulle även vilja hinna med lite strötid på jobbet, pröva some things.
Kajsa jobbar ju så då äre inte dumt att luffa runt där lite och pröva hur mycket som helst.
Något vi egentligen borde låte bli i och med att det ofta leder till att man hänger undan en del prylar meen...
Det är vi värda.
Pengar, pengar. Jag sliter  just för att få tillfredställa mina små shoppingbehov lite då och då...
Nu sitter jag och suktar efter miljaredeeer grejjer online.
Tur att jag drar mig från att beställa från andra länder annars skulle man ju va broke snart igen. Haha.

Idag vare hur soft som helst på Holmis iaf, jag älskar sånna dagar.
Mycket skratt vart det haha *Tänker*

Och jag tycker det är såå vårigt att se hur folket drar på sig sina stora solbriller och snygga vårjackor.
- Ahh, I Love this spring!

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0