Vindarna var emot mig, men jag satte hårt mot hårt

Då var klockan över fyra och jag har hamnat här igen.
Idag vare lite jobbigare att springa.
Det blåste tok-mkt och jag kom in på fel slinga ute vid högarna.
Hittade ju ett mycket bättre spår i Tisdags, meen det gick bra iaf.
Power-walk är inte heller så dumt asså.
Bäst rytm får jag till låtar som
* Sylver - Half as much. Världsbra låt och man blir taggad som fan!
* Theme from baywatch - I'll be ready.
Då höjjer man lagoom mycket och bara öser.
Sjukt skönt att komma hem sen och bara slita av sig alla äckelkläder och lägga sig och pusta ut lite.
Sen ställde jag mig och gjorde semlor och bryggde coffee åt mamii.
Hon kom i lagom tid.

image223

Semlorna vart vrål goda och jag & syrris har varsin färdig i kylen nu om utifall man skulle blir lite små sugen :D
Sen satt vi och bläddrade i IKEA katalogen...
' Im coutning the days..'


Jag sprang från Ferlinsgatan i mjukisbraller och sköntröja från WE.
Aerobics-dojjerna från Reebok gav mig ett bättre fäste än adidas på trottoarerna mot gamlis..
Givetvis åkte ett skönt fleece-pannband på också,
annars hade mina öron blåst ihjäl låångt innan jag hunnit hem.

image224

När jag kom tillbaka till Ferlinsgatan hade jag bara långfillingar, linne och tee.
To.m. dojjerna hade jag tappat.
Flätan var gone och svetten var blank...

image225


Man känner sig som en bättre människa fast det var skit mycket grädde på semlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0