Wake up to see whatever you feel for

Still up.
Godispåsen har åkt fram och musiken fortsätter i samma stil.
Men jag vill nästan bara gömma mig och inte komma fram förräns jag får flytta hemmifrån.
Ibland känns det hopplöst långt bort...
Smälla upp en husvagn nägonstans, precis där jag vill bo...
Med ett litet hänglås på dörren som bara jaag har nyckel till.
- O'boy vad tryggt det skulle vaaa...
Tröttna på utsikten och bara så lätt flytta.
Inte för att jag har licens för att göra just de..
Såvida jag inte tog den bak på hojjen.
Kanske kan grejja dragkrok på moppe...
*Underliga syn...*
Well, det kommer ju inte ske.
Jag vill ju bara iväääg, det riktigt kliar i dom fringrarna nu om jag säger så...

image190
- Crap. Ingen dragkrok.
- Jag tar barnen i barnsadlarna och huset där bak.
På samma sätt som man hakar på en cykelkärra vet du...
Memas problemas.


Kommentarer
Postat av: Kirre

*Gapskratt* Lysande..fixa moppen så är de kirrat i ett tjoff :)

2008-02-11 @ 11:29:37
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se
Postat av: Kirre

Ofta min syrra är då jävla dålig på data så hon inte ens kan kommentera ett inlägg rätt... Haha. 'Från mig'

2008-02-11 @ 12:16:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0