A-lagare

Eller så blir vi en hög A-lagare.
Min underbara vän Carolina funtar ju på de...
Och jag & Syrris ville ju 'A-lagare-tröjor- förut sååå...
Då lär man väl kunna få en sån.
Om man blir en lixom.
Viklen liga vi skulle bli.
Haha jag skrattar ihjäl mig.
Tänk om vi vart A-lagare....
Då tänker ju lixom jag bara på sådanna som lever på landet och kanske dricker mycket öl och får bidrag på Tisdagen och står utanför bolaget redan på måndagen och kollar vad man kan köpa för gottis och kanske tycker om att kolla på fotboll ochså kanske man kan kalla dom 'Fotbollssupportrar' eller så....
Men NEJ, jag säger ifrån mig fula ord här.
Jag är fullt medveten om att jag kanske är heeelt ute och cyklar.
Sånna kunde iaf. vi bli...
Right Giiirls.

image94
Dom anses unika.
Get to know.
Det är det vääärt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0