Dagens...

Dagens slit...
Ahh, inventering idag på jobbet.
Alla var vi där till sju - pigga och glada.
Många som vi var så flöt det på ganska bra. Men det är stora lokaler vi arbetar i och mycket rymms där vill jag tala om.
Såå vid dagens slut så var nog i princip allt räknat och klart :D *Klappar oss alla på axeln* ;P
Vid så där en tio i tio fick vi frulle också... M M M då bara njöööt vi :))
På den skönt sena lunchen vi tog så fyndade vi lite fräsha smycken på Åhlens.
Saamt lite flytta-hemmifrån-stuff *Sugen sugen börjar någon varaa...*
I Måndags fick jag och syster dagen till ära champganeglas av dadii också.
Sex i var, taaack älskade du!
Vi jobbade idag på till klockan 6.

Dagens 'Ahhh'
Sedan sprang vi iväg och gjorde lite fina inköp på H&M.
2 sjalar, lite mejk och Gööörsnygga pumps.
Blå melerade typ... I liked. Ahh... :D

Och imorgon är vi lediga för vi ska vara barnis åt våra underbara childreeeend.
Har bränt massa nya barnfilmer åt dom.
Wilmis är som tokig i alla prinsessfilmer och allt vad dom är.
Så nu ska vi glooo :D
Imorgon ska vi gloo hihi.

Sen är det så att jag har fått upp en härlig speed i mitt liv just nu.
Jag gillar't!
En skönistid.
Jag som skuttar runt på en blommande äng,
Som ett litet barn för litet för att ens veta vad problem & bekymmer är.
Ängen med söta blommor på är mitt liv och dessa un-known-bemymmer existerar inte överhuvudtaget just nu.
I'd like to keep it that way too :D
- Pliiiis, let me.
Bara EN liten parengtes där då..
(Hur sjutton stavas parangtes by the way... Kliar sig i huvet)
Nej men jag & syrris har lite av en oro i oss vad de gäller kropp & hälsa.
Vi kan lätt få för oss att lite onödigt mkt. huvudvärk i några.. tja.. ganska många dagar i rad kan vara ganska farliga saker va.... Och lite ömma boobissar kan leda till orat sökande i dushen och inbillningar om att man hittar saker som kanske inte borde vara där och skulle kunna vara något otäckt va...
Men nu har jag orat mig i över 6 veckor så mamii beställde en tid åt mig. Så att jag kan slippa grubbla sen.
Nu tror jag inte att det ät något längre såå...
Memas Problemas. Her life is a dance on.....

(Felstavningar och okorrekt svenska.
Förlåt okorrekt skriver jag väl egentligen ganska ofta...
Blandar väl bl.a. in en heel del engelska här och där.
Men vissa saker talar ibland liiite bättre för sig på det där andra språket enligt mig.
Och vissa ord blir ju felstavade bara för att jag drar lite streck över vissa ordregler och använder ganska grovt talspråk då och då.
Men där kan man se mellan fingrana. Jag gör åtminstonde det.
Det är så jag talar - och det är HÄR jag talar om mitt liv.
Men när ord inte hänger ihop och bokstäverna bara hoppar runt så KAN det faktist bli himla jobbigt att läsa ibland. Jag kan bli otroligt irriterad på mig själv om jag upptäcker att jag missat och kastat om ett par ord här och där..
Trying to..)


Mitt Have to...
Just det.. Just det. Såg en så grymt snygg jacka idag som vi nästan bara böör ha.
En blå.
Riktigt BLÅ skinnjacka.
Åh jag vill ha den.. Den va så där lagom tunn och jävla fräsh.
Den borde jag ha.
Next inköp, helt klart. I must have it!

NU ska jag springa allt vad jag har över parkeringen och hem för att äta salta katter med Syrris.
Tablettaskar är som så himla mysigt godis tycker jag *Nickar*
Men visst är det det!
Och imorgon kommer våran Carolina heeem.
Åh guuud vad vi har saknat henne!
En sann vän det.

image76

*
Bilder på mina inköp får jag lov att återkomma med.
Hade my camera här och inte hos mamii, och min lur är jävligt rosa och jävligt blank och mycket fin och så va..
Men bilderna gör bra mycket mera rättvis åt  skorna om jag tar dom med my real camera lixom...*

Tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0