En barnrumpas liv...

Nu känner jag bara för att styra saker och ting.
Men jag kan ju inte direkt trolla fram ett plejs att bo på bara så där.
Så är man ju lite halvkinkig av sig.
Man vill ju inte ta vad som häälst.
Inte för att jag räknar med att ha en lya inom this short period meen.
Jag vill nog ut snart.
Till mitt eget.
Vill inte ens bo me Syrris, jag vill bara ha mitt mitt mitt.
Men hon får bosätta sig näraaaa. *Blinkar*
Sen börjar man längta bort från Holmis.
Eller, nej det gör jag inte.
Men man har varit där gaaanska så länge nu,
Och nu börjar det snaaaaart kanske vara dax att inte vara en extrajobbare,
Nog för att man är vääärldens bästa extrajobbare ;)
Nej men serious.
Gräset kanske är grönare nånannanstans...
Vad vet jag? Bara varit där juu...
Nej men jag börjar ju som bli lite stor nu.
Ska börja träääna och allt nu ju.
Haha *Gapskratt* Wöw wöw wöw... DÅ är man vuxen. Tacka vet jag.
¨Nej mne faktist.
Jag fyller ju snart the golden age jag meeed ju.
Fast det kan man nog inte tro precis....


image93
She got the fejs... She sure does.

Kommentarer
Postat av: cärrow

Fan troru jag längtar dÅ?? Flytta fan!! ;)

Love your pics darling..

2008-01-07 @ 23:39:04
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0