Feel - good dag för hela slanten

Vilken sjukt fantastisk dag!
Det var idag den nya fasen drog igång.
Kl. 12.00 vare dax :D
Syster ringde och stressade mig vid 11 - när jag satt och åt.
Så då vare bara skyffla in krubbet och hoppa upp på cykeln.
Och guud vad jag trampade på. Mina öron fick ont som vanligt, trots mössa.
Åkte och mötte upp Syrris & Andreas, sen bar det av.
Vi hann gott och väl.
Att jag är otränad är faktist inget jag sticker under stolen med.
Helt slut vart jag.. Helt slut vart vi.
Meen som jag sa.
' Jag älskar att känna det i kroppen, att man verkligen låtit den jobba...'
Ah, nu är vi igång!
Sen vart det öite stros på staden, och promenix hem.
Då vart det fika med mamii och vi stoppade i oss årets första semla.
Suveränt! Kort och gott.
Till middag blir det potatisgratäng... A favourite.
Och många planerade inköp inför fredag har gjorts...
Beställde lite snygga prylar från Nelly igår ochså.
En BH från D&G och två ursnygga tee's från Tripple five.
Nu sittar vi och suktar efter lite mer härliga things från urbanoutfitters också.
Åh pengar gör då mig lycklig *Ler*

image126image125

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilket härligt sms att vakna till idag då :)
Hooking imorrn ? I huvudet på carolina gynning you know!!

2008-01-21 @ 14:07:54
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0