Jag vet att det är störigt

Jag kom på mig själv.
Sitta och läsa och bli nyfiken på en rubrik så får man inte minsta förklaring till vad rubriken egentligen handlade om..
Slår mig själv på fingrarna då jag är fullt medveten om att jag sjäv publicerar sådanna inlägg ibland.
Det händer att jag ibland skriver ned en rubrik för något jag har i huvudet då och tänkt skriva om men så har jag detta minne likt en liten söt guldfisk  *Blinkar*
Nej men så blir det inte alltid så att man skriver om det jag tänkt...
Men jag vet hur jävla löjligt det är.
Som att plocka en rubrik, sätta ihop några ord bara som för att få det att låta bra,
That's not the point.
Ska försöka se över detta en extra gång i fortsättningen.

Nu har iaf. Las Vegas börjat tror jag så jag ska avrunda här för kvällen.

Men visst  finns det männsikor för allt.
Så är det bara, vare sig vi vill det eller inte.
Tänk att få krypa in i någons huvud för en dag.
Och leta i alla vrår man ville och se vad som tänktes och tycktes... EGENTLIGEN.
I vems huvud skulle man då krypa in...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0