Life of work-out. Let it begin! Let's keep it up!

Som vanligt hungrig...
Inte stoppat i mig någonting alls sedan frukost imorse.
Som sagt så var det barnbesök hos Karlssons.
Förmiddagen fördrev jag med att bygga pärlplattor och rita.
Ikväll ska vi äta grekiska gyros..
*Väntaaar*
Jääligt gott ska väl det kunna smaka tycker man.

Syrris arbetar.
Jag är hel-ledig idag.
Imorgon börjar vårat träningsliv.
Dax att tajta till sig lite inför summer 08.
Less then a week to re-fill on the account.
- Ahh visst längtar jag ihäl miig.
Kommer börja fredagen med en mkt, trevlig shopping on work.
Mest värt att nämna.
* Kanon fräsh vårjacka från Ralph Lauren. Kvinnligt röd.
* To die for shortsh också från Ralph Lauren.
* Mörkblå Shoulder bag från Fred Perry.
Så hade vi äntligeen besök från Björn Borg i Fredags och beskedet om the competition vi hade kring jul gavs.
Jag & Malin vann.
Såå.. Mån eller Tisdag bör även mina trosor komma. *Nöjd*

image123

Men nu tackar jag för mig.
Simma lugnt denna lördagkväll som gjord för ...
Hum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0