Lite mer stylish

Och äntligen har jag gjort mitt skrivande lite mer personligt här med a little touch of my colour.
Har fått spader på HTML tidigare och givit upp... Och tänkt lite..
- Fan, jag är ju på data. Borde klara det här...
Så har man suttit och klickat och klickat och inte varit mer än ett annant simpelt klick ifrån den liiite lättare vägen...
Hade lixom fel stilmall haha....
Sen gick det ju på ett kick.
Tur att min snygga chick som bor i flogsta också försöker lära sig om data lite så där hela tiden, och kunde få glänsa lite med hennes kunskaper nu och hjälpa mig...
*Ler & Tar min vän i hand*
För det var hon som hjälpte mig. Min alldeles egna lilla Saanshine.

Kärlek Kärlek.
Omge er med kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0