Mr dirty, I dont like it!

Det är kallt här inne - därmed är även jag & syster kalla....
Brr...
Nyss vare snömannen som gjorde sig synlig lite väl sent enligt vissa.
Men Herr kyla vart givetvis inte så himla långvarig och det innebär att en annan herre kommer på besök.
Mr dirty weather, I dont like you much. Vått & Kallt.
Man kan ju inte gå alls utan att glida runt där nere på marken.
Slirigt och äckligt.
- Fröken vår... När kommer duuuuu?
Jag vill vill vill ha torr mark, solsken och lite less kyla.
Tunnare jackor, keps istället för mössa...
Kunna dra på sig snyygis dojjer utan att pajja rom..
Solbriller... Inget slask.
Jag vet att det är långa dagar kvar...

En lång dag vart det även idag på jobbet, inget sluta klockan 16.00 idag inte.
Men det gjorde mig egentligen inte så mkt.
Det går iaf. mot vår och vårkläderna kommer till oss varje dag.
Idag hängde vi ett tredje par urläckra mini-shorts.
Dessa var röda med vita details och kommer från Fred Perry.
- Ja tack, sa vi :)))
Vidare så kom det skiit fräsha små-rutiga kepsar från dom också, aah dom vill jag också ha.
Och en miljard olika väskor, och minst häften av dom skulle jag mkt. väl kunna tänka mig att glida runt med...
Hm.. får se vad det blir.
Imorgon äre lööööning.
Åh vilken skönis dag det kommer va.
Slippa ha med sig matlåda eller nöja med sig nån futtig mini burger till lunch.
Ska ha ett riktigt big meal, det kan ni ju skriva upp :D
Och handla handla handla.
Efter jobbet ska jag sola, hem och färga håret...
Ahh bara ta hand om mig.
Imorrn äre lön....

Så vart jag & syster löjligt glada och bokade genast in the upcoming torsdag för kalas :D
Av den gamla stilen. The base is returning. Äntligen.
Jag vet åtminstonde två trevliga systrar som kommer dyka med upp med ett glatt humör.
Så alla tummar ända upp i himmlen för den saken!
So sweet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0