Dry as in the dessert

Bloggtorka är vad jag stått för nu då.
Jag har haft lite att stå i känns det som och bara varit lat.
Idag är vi lediga iaf, alla tre.
Jag & mina snyggaste vänner.
Vi ska utnyttja dagen till fullo.
Detta börjar med en tur ut till IKEA, idag ska vi inte handla ihjäl oss som vi brukar göra där utan mest strosa runt och kika :D
Det blir cykeln ut dit för igår köpte vi allihopa varsinn candi-baaag haha.
Så det ska vi göra oss lite extra förtjänta av då om man säger så.
(Vi är redan förtjänta av det meen).

Igår var en underbar dag.
Den va grå och lite blöt.
Men jag jobbade och människor vill inte så himla mycket gå i affärer en sån dag.
Så vi fick det lite lugnt och skönt istället och tid för missions som alltid finns på Holmlunds :D
Sen kom min snygga Syrra och picked me up for work-out.
Snygga ljushårige tjejen från Flogstad var redan däääär.
I pusched my self to the limit!
Hem och dra på sig en varmare tröja, sätta i ett fräsht batteri i mp3n och ut på power-walk.
Sen hem och mysa i mig några karameller *Leer*

Utsövd och dann nu.
Ska göra mig en skål yogurth och fixa till ansiktet.
Snart kommer Syrris.

Helt tråkigt inlägg som plåster på såren för blogg-torkan som varat under typ two days är det va?
- Helt tråkigt om helt värda dagar?
I'l better shape up!




Jag måste grejja riktiga dojjer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0