Gårdag som uteblev

Ja då vare lite onödigt länge sen jag skrev om mitt liv nu då.
Vart ingen update överhuvudtaget.
Om de vill jag bara säga.
- Jag hade fullt upp!
Jobbade hela dagen, från tidig morgon så åkte man på stägning sen.
Kom från jobbet 19.30 då jag genast sprang till gymmet.
Hann iaf. byta två eller tre ord med Syrris som straxt var klar när jag fått på mig träningsdojjerna.
Det gick bra på gymmet och det var skit mycket snygga guys där.... Hum haha :P

Det var ändå världens skönaste Måndag på jobbet igår.
En personalstyrka på endast fyra human beiings men det gick käänon iaf.

(Nu är CHRIS BROWNs nya och den dör ju jag också för.)
- Ahh, höj höj höja...

Jag hann med lite socialt umgånge på lunchen också, Envall/Roxå hade bänkat sig nere vid ån och jag tog med mig en glass och gled ner.
- Snyggissar där...
Jag är en sån där velig männsika.
Jag gick ur kön tre gånger på Hemköp för att byta glass.
Till slut bytte jag ändå tillbaka till Magnum Mandel som jag tagit först!
- Tönt!
Man är rätt att man ska ångra sig, som om de va sisat gången man fick en glass elleääär?!

Stadig power-walk efter gymmet.
Jag hookade med Kajsa & Andreas ute vid gammla uppsala högar.
FAN va vi GICK!
Snabbare än så kan man inte gå ju...

Nu hann jag ju iaf. raffsa ihop det här inlägget, men inte mer än så.
För ja är inte tillräckligt vacker för en arbetsdag bland folk än så jag lär pula lite till...
Solen har nu svikit oss :((
Hoppas det icke blir långvariiigt.


From last day...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0