Helt utan sysslor, utan öron att slänga ord till

Ah fredagkväll och jag gör inte ett dugg!
Inte ett dugg, jag bara sitter här fan.
B... Helt B.
Imorrn är det Sverige-Spanien och då ska jänget glida till Fyrishov och glo iaf.
Jag är bara så jäädra fest-sugen!
Helt gäälet åt det.
Men jag tror inte ens det är fest.plannes för morgonkvällen...?
Jag ska fan tagga mina vänner, NÅN kan väl fan haka haha.

Nu funtar jag på att ta hojjen eller en liten promenix till Torbjörns torg bara för att göra nånting..
Nåt kan man väl alltid köpa.
Nån sak.
Eller ännu hellre så drar jag på mig skönis-pjux och tar en Gamlis-walk.
DET ska jag göra...
Köpa nåt kan jag vara utan. Haha




Naej jag hade inget alls att göra så jag satte mig framför spegeln och förevigade mig själv med high-quality kameran....

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är också rå fest sugen fan!! Ta walking skorna & kom hiiit ;)





kisses, du är så vacker min vän!

2008-06-13 @ 20:52:39
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0