Jag ler.. Och allt verkar le tillbaka...

Ah vad galet trött jag är.
Eller var för en liten stund sen iaf.
Låga bara och snoozade längre och läängre.
Till slut drog jag med mig täcket upp och placerade mig i soffan för sminkning, man fick kämpa för att hålla ögonen öppna.
Nu har jag ätit två mackor och tänkte nyttigt avsluta med en apelsein, kall och god.
Men den va HELT smaklös :((
'Thumbs doown'

Igårkväll vart det iaf. skit värt.
Jag Syrris & A gick och köpte med oss china-krubb.
Mötte upp snyggissarna och lade ner filtarna i stadsparken.
Vrål god mat, nån iskall cider, chirre och hör & häpna en vääldigt efterlängtad smågodis-påse.
Så trevligt sällskap och fina sommarlåtar.
- Taack vänner.

Får se om det blir wii ikväll då, det vore soft.
Längesen nu.
Nu ska jag snart hojja iväg i det ännu vackra vädret och tjäna lite guldpengaaar.

Have a nice day folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0