Onsdag med sol

Imorse vaknade man tjock i halsen som bara den.
Snörvlade och hade mig, men upp klev jag för det.
På med joggingdräkt och ut på power-walk i morgonbrisen :D
SKönt att vakna till så, men de va sjuukt jibbigt för jag kände mig inte alls kry.
Det är alltid värst på morgonen och nu är kroppen ifatt igen.
Jag åt världens godaste frukost, iaf. stadig :))
Två grova mackor med grönsaker på och ett ägg på den ena.
En skål vanilj-yoggi med Crunchy och ett glas c-vitamin-burs.
Nu tog jag mig en liten efter efter-frkost-muffins :D
Det var jag värd, nästan sjuk och allt ;.)

Ska strax bege mig till jobbet.
Jag går nog idag, när jag har tid.


Idag ser jag ut så hääär....

Fast jag önskar att jag hade en sån sjal som Serena hade i G.G igår. Hihi
Den va ju såklart to die for, som med allt annat hon har.
Jag älskar allt med hennes style n look.


 




Have a  nice daay fox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0